Spread the love

כשחושבים על עסקאות בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, ככל הנראה כלי ניתוח נתונים עבור השווקים הפיננסיים אינם הדבר הראשון שעולה על הדעת. אבל זה בדיוק סוג העסקה שהצגנו השנה ב-Investing.com – ובהתבסס על התוצאות, אנחנו מקווים שזו תחילתה של מסורת שנתית חדשה.

עבור Black Friday ו- Cyber Monday, השקענו משאבי שיווק והון אנושי משמעותיים לקמפיין רב פלטפורמות שהציע עד 60% הנחה על שירות הפרימיום InvestingPro שלנו – המציע למשקיעים קמעונאיים כלים פיננסיים משופרים במחיר סביר, מה שמאפשר להם יותר להתחרות ביעילות עם משקיעים מוסדיים.

קידמנו את הקמפיין כמעט בכל הדרכים האפשריות, כולל דואר המוני, מדיה חברתית, באנר של דף הבית של האתר שלנו, מאמרי ניתוח, אירוע בחנות אפליקציות, באנר של הודעות בתוך האפליקציה, הודעות דחיפה, דף נחיתה של אפליקציה ודף נחיתה של InvestingPro, למנות כמה. תיעלנו את כושר ההמצאה של חברי צוות מרחבי החברה, כולל בקריאייטיב, שיווק מוצר, GLOPs, R&D, QA, Pro Squad, UI & UX, עיצוב, UX נייד, תרגומים, מוצר, תוכן, RevUX, ASO, תמיכה, מיילים , ושיווק & UA. הקמפיין הפיץ למעלה מ-40 מיליון מיילים; והציג למעלה מ-60 קריאייטיבים ו-1,600 באנרים ב-25 שפות.

ומה הייתה התוצאה? InvestingPro צברה 10,000 מנויים חדשים, כולל כ-80% שהתחייבו לתוכנית של שנה או יותר, בניגוד למנוי מחודש לחודש.

למה בדיוק השקנו את הקמפיין הזה? השקעה בחברות טכנולוגיה הייתה כמעט קלה מדי ב-10 השנים האחרונות: קנה חברה צומחת עם מודל חדשני, ואז שבו אחורה ותראה את המניה צומחת. ובכן, זה השתנה בפתאומיות בשנת 2022. הטכנולוגיה יצאה מהאופנה, הרווחים העסקיים הפכו חיוניים, והמשקיעים נאלצו ללמוד מחדש שוק משתנה ללא הרף. אלו היו זמנים קשים.

עם זאת, קידום ה-Black Friday/Cyber Monday שלנו סייע למשקיעים קמעונאיים להחזיר את 2022. InvestingPro הוא ערכת הכלים האולטימטיבית, הכל-ב-אחד, שמוצאת באופן מיידי פנינים טכנולוגיות נסתרות בכל סוג של שוק באמצעות נתוני פרימיום וכלים חיוניים. עמוס בכלי מחקר מובחרים כמו שווי הוגן, בדיקות בריאות פיננסיות ומידע פיננסי של החברה בשווי 10 שנים, InvestingPro מקל מאי פעם למצוא הזדמנויות השקעה חדשות במהירות ובקלות.

במשך עשרות שנים, טרמינל בלומברג היה שם נרדף לניתוח נתוני שוק עבור אנשי מקצוע בתחום השירותים הפיננסיים כגון בנקאים, סוחרים ומנהלי כספים. עם זאת, השווקים של היום מוגדרים יותר ויותר על ידי עלייתם של משקיעים קמעונאיים, שעורכים מחקר משלהם ומנהלים את תיק ההשקעות שלהם, ללא גיבוי של מוסד פיננסי כמעסיקם או אפילו ללא הדרכה של יועץ פיננסי.

InvestingPro מציעה למשקיעים קמעונאיים פתרון יעיל ובמחיר סביר בו זמנית – וזהו

מעוצב עבורם בהתאמה אישית, עם ממשק ידידותי למשתמש שניתן לגשת אליו על ידי אפליקציות שולחניות כמו גם למובייל, מה שמכניס את הכוח ישירות לידיים ומאפשר להם לקבל החלטות השקעה טובות יותר.

על ידי הצעת מבצע Black Friday/Cyber Monday, עשינו את הצעד האחרון שלנו לחמש את המשקיע הקמעונאי במשאבים ההכרחיים כדי להיות תחרותיים ככל האפשר בשווקים הפיננסיים, ולעזור ליישר את שדה המשחק במגזר זה. אנו מקווים שבשנת 2023, בין אם השווקים הפיננסיים יחזרו בצורה משמעותית ובין אם לאו, היתרונות של InvestingPro יתנו למשקיעים הקמעונאיים סיבה לחגוג.

יוסי רבה השמה | יוסי רבה חללי עבודה | יוסי רבה יוטיוב | יוסי רבה ביטוחים | יוסי רבה לינקדין